Tadaa!

Gjorde om bloggen lite. Vet inte hur länge jag står ut med den men jag hade tröttnat på det rosa, gulligull (eller fjollifjoll, har inte bestämt mig än), och körde på lite mera min stil istället. Orkade inte klippa ihop bilder i PS som jag inte ens hur man gör eller be min karl göra det åt mig med tanke på att han inte har tid. Det får duga så länge.

På tal om fjollifjoll så hittade jag en helt fantastisk tavla på en av sommarens slottsturer. Undrar om han bara posade så eller om det var hans riktiga stil. Tänkte jag skulle göra ett försök att härma. 

Published in: on september 20, 2012 at 1:53 e m  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://moonforce.wordpress.com/2012/09/20/tadaa/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLämna en kommentar

  1. Det blev fint 🙂 Om du vill ha hjälp med bilder och header så är det bara att säga till 🙂


Lämna en kommentar